Terveiset sisällöntuottajalta

Hei.

Nimeni on Esa Suomaa. Tämä sivusto sisältää pääosin itse kirjoitettua materiaalia.

Kaikista lainauksista ilmoitetaan erikseen.

Tekstien kopioiminen, käyttäminen tai lainaaminen ilman lupaa on tekijänoikeuslakien mukaan kielletty

Jos kuitenkin kiinnostuit jostain kirjoituksesta, niin ota rohkeasti yhteyttä tai kommentoi tekstiä niin pyrin vastaamaan mahdollisuuksien mukaan.

Kiitos.

In English click here.
(Rough transalation with Google Translator. All things can't be translated from language to other)

Hakija

Facebook

keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Heijastuksia

Kerroit minulle koko maailman kannan suustasi.
Projisoit aivoihini oikean käyttäytymismallin.
Joka teki ja tekee minusta paremman.
                              "Ei sinulla ole vaihtoehtoja."

Näin sinä itsetietoisesti esitit kantasi.
Minun teki mieli lyödä naula kantaan.
Heijastaa mallisi taivaalle ja katkaista siltä julkisesti kaula.

Minä olen ja tulen kyllä varmasti olemaan parempi
                               ärsyttämään teitä.

4 kommenttia:

  1. Minäkin olen aina ihmetellyt. Heitä jotka tietävät toisten puolesta....

    VastaaPoista
  2. Enkä ihmettele hetkeäkään... :)

    VastaaPoista
  3. "Heijastaa mallisi taivaalle ja katkaista siltä julkisesti kaula." Tykästyin

    VastaaPoista

Jätä toki mielipiteesi. Risut, ruusut ja painokelpoiset lauseet ovat tervetulleita.