Terveiset sisällöntuottajalta

Hei.

Nimeni on Esa Suomaa. Tämä sivusto sisältää pääosin itse kirjoitettua materiaalia.

Kaikista lainauksista ilmoitetaan erikseen.

Tekstien kopioiminen, käyttäminen tai lainaaminen ilman lupaa on tekijänoikeuslakien mukaan kielletty

Jos kuitenkin kiinnostuit jostain kirjoituksesta, niin ota rohkeasti yhteyttä tai kommentoi tekstiä niin pyrin vastaamaan mahdollisuuksien mukaan.

Kiitos.

In English click here.
(Rough transalation with Google Translator. All things can't be translated from language to other)

Hakija

Facebook

sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Ruumiinsuojelija

Tämä sana "Saatana"
ei merkitse minulle mitään.
Tietoa lisää saatava,
jotta pääsee sanaan sisään.
Älä sano! Käy tyho!
Piru, Perkele kurittaa meitä.
On jano, kun uho
astuu kynnyksen yli sisään.

Heitä henkesi minun käsiini
et Pirua pelätä saata.
Tämä mies uskoo maalliseen.
Ei pahojen henkien maata
astele yksikään levoton sielu.
Ne hullujen valveunta.
On kuviteltu Pedon nielu,
joka huutaa kirousta.

Nämä kädet on kiinni
ruumissa, joka suojaa teitä.
On vihta tai vasta,
jolla pestään lika ja paska.
Tämä käsi on vitsa,
joka säästää lastaan vihaa.
Vain minä sen tiedän.
"Vain kuri ojentaa lihaa"

Heitä henkesi minun käsiini
et Pirua pelätä saata.
Tämä mies uskoo maalliseen.
Ei pahojen henkien maata
astele yksikään levoton sielu.
Ne hullujen valveunta.
On kuviteltu Pedon nielu,
joka huutaa kirousta. 

Olen rakkaus.
Olen viha.
Tämä kuri on suojattu piha.
Olen täällä.
Olen päällä.
Minun suojani alla on hyvä
Olet rakas
Olet paha
Ylläsi kaikkien syntien vaha
Olet täällä
Olet alla
Suojassa sinuun ei iske halla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki mielipiteesi. Risut, ruusut ja painokelpoiset lauseet ovat tervetulleita.